HA!

Har en moder som är och handlar.
Florsocker och pepparkakshus!
Japp, iår ska jag fuska. Jag brukar göra mitt egna pepparkakshus från grunden, men nej inte iår. Mest för att tiden helt enkelt inte räcker till. Och det är inte roligt om man måste stressa så är det bara.
Är trött som tusan och har dammsugit av mitt sängöverkast, filtarna och kuddarna på sängen. För att Buster alltid ligger och drar tovor där så det är fullt i tovor. Tråkigt nog.
Och jag vill sy. För jag ska sy ett lapptäcke. Men. Jag måste tvätta tygerna först så att dem inte ska krympa mer. Tror ni det finns några tvättider då? Neeeej! Och jag blir galen. Jag vill sy NU!
Nej, nu gör vi något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0