Jag är trött nu

Känns ibland som att jag inte hinner med det jag behöver hinna med. Just nu är det så.
Idag är jag dessutom trött för mina grannar hade party en helt vanlig veckodag och jag började 6.45, inte snällt! Dock satt det en lapp på dörren där hon bad alla grannar om ursäkt så nu kan jag inte vara arg på henne längre. Det går ju inte nu!
Vilket väl är bra, men ibland vill man bara ha någon att skylla alla sina problem på, någon att vara arg på. Men det går inte i ett sånt här läge!
Sista dagen på praktiken för den här veckan, sen jobb lördag, ledig söndag och sen praktik igen på måndag!
Och sen tänker jag sy ett lapptäcke, jag vill så gärna göra det. Jag vill det och nu har jag köpt fina tyger så det kommer bli kanonfint! Det är jag säker på. Frågan är bara vars jag ska gräva fram tiden ifrån. Det är inte allt för lätt.
Tiden går så fort.  Idag är det torsdag, imorgon är det fredag och sen är det helg och sen börjar veckan om igen. Och alla blir vi äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0