Petra är....

Petra är...

...i farten igen.
Låter allvarligt det där. Eller så är det bara för att jag lyckats stiga upp ur sängen!

... det unga judarnas röst. Synd för dem unga judarna att jag är kristen då!

... hetast på jorden! Låter fint det va, men knappast troligt!

...kär i en båt. Okej, Jag är inte vidare förtjust i båtar, men låt gå då!

... nu chef för vård och omsorg. STOPP! Jag vill faktiskt gå ut skolan först. JAG VILL DET.

... helbra! Ja, men faktiskt.

... stad. Njaaa, så stor är jag faktiskt inte!

... på fika besök. Mums!

... sångarens (Brolle) nya sambo. Ojdå, ja, vi har ju träffats men såå långt trodde jag inte att det gått!

... vansinnigt snygg! Ja, det här var ju riktigt roligt för tydligen är jag väääldiiigt snygg!

...kanon! Ja, jag håller med!

... hoppfull! Man vet ju aldrig!



Måste säga att det här var ganska roligt. Och för er som nu inte fattar vad det handlar om.
Jag googlade på mitt namn och skrev sedan är. "Petra är" och sen skrev jag inte resultat som kom fram! Faktiskt roligt och på något vis kan man låtsas att det handlar om en själv så får man lite vardagspepp! Idén kom från Anna som bjuder på massor med bilder på fina klänningar och annat!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilken rolig idé - ska jag oxå prova! :D



Sv: Tack! :) Och jag håller med dig, det finns verkligen inga fula barn! :)

2010-12-13 @ 22:58:45
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0