Bara köra lite bil

Är livrädd för att köra över någon eller krocka varje gång jag kör bil. Helt sjukt egentligen. Jag har ju bara kört sen jag var sexton, det är ju bara två år. Men ändå. Så egentligen skulle jag vilja varna alla människor och be dem låsa in sig. Men vad är oddsen att JUST JAG skulle krocka. Speciellt när man är på en parkeringsplats där det bara står tomma, ensliga, ensamma bilar. Den måste vara typ NOLL. Seriöst. Dagens körlektion fungerade bättre. Undrar om det beror på att jag hela tiden sa att det där var bra gjort. Seriöst. Min första parkering var perfekt. Allt var perfekt, det fanns ingenting att anmärka på. Problem uppstod dock då han berättade för mig hur man ska tänka. VADÅ TÄNKA? JAG KÖR JU. Min hjärna är förmodligen inte gjord för att jag ska tänka. Nej, gör det bara liksom.

Och för övrigt kör jag tydligen fort när jag parkerar. Ja, tant Petra kör tydligen fort då. Men aldrig annars. Jag har inte hittat gaspedalen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0