Hårnålarna gör mig galen

Jag använder hårnålar. Varje dag faktiskt. Problemet är att jag glömmer dem i håret och vaknar och har en hårnål i huvudet eller hittar dem när jag duschar eller något annat fantastiskt.
Ett annat problem är att jag tappar bort dem. Jag hittar dem överallt. Duschen, sängen, under sängen, under datorn, i badrummet, på sminkbyrån, på tv:n, i byxfickor, i morgonrocken. Ja, praktiskt taget ÖVERALLT.
Jag blir tokig. Jag måste ha dem för annars kan jag inte sätta upp håret. Men dem behöver inte försvinna, glömmas bort eller hittas överallt. Det skulle finnas en manick som drar åt sig alla hårnålar och håller koll på dem åt mig för jag är tydligen inte kapabel till att hålla koll på dem. Suck.


Men jag gillar julen. Så jag är glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Ida

Något sådant borde uppfinnas! För det är allt för mycket som du säger :P

2010-11-26 @ 12:28:51
Postat av: Svorskan

Haha! För en hel del år sen hade jag samma problem. Jag älskade att sätta upp mitt halvlånga hår, men det fanns hårspännen överallt.

2010-11-26 @ 20:03:04
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0