Lov och andra fina grejer

Det här med lov är fantastiskt bra.
Jag har hunnit träffa min finafina brorsdotter och jag skulle kunna äta upp henne, även nu när hon är förkyld.
Och allt jag vill just nu är att pyssla och baka och shoppa retro grejer second hand. Garderobsbutiken är ju en klar favorit, så mycket fina grejer! Men samtidigt så känns det som att jag måste jobba lite mer, tjäna lite mer pengar innan jag kan shoppa. Och kanske att julen måste passera också.
Har hittat alla möjliga saker second hand i härlig vintage stil som jag bara viiill ha! Men det känns samtidigt som att jag har det mesta... Dock skulle väl ett par fodrade "mormors skor" inte vara helt fel. Typ sånna som finns på garderobsbutiken som tyvärr är sålda där. Men sånna ska väl gå att gräva fram någonstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0