Oanträffbar är mycket trevligare, för mig i alla fall

Jag måste vara en av dem sämsta i min närhet på att använda dator och telefon. Åh, jag orkar bara inte vara anträffbar 24/7. Jag står inte ut med det! Jag måste få lite lugn och ro. Världen går faktiskt inte under för att min telefon och dator är avslagen ett tag, nej den gör inte det. Snarare mår den bättre för då går det inte åt lika mycket energi. Och alla dessa tekniska prylar som finns som alla vill pracka på mig och jag känner bara NEEEJ LÅT MIG SLIPPA! Förstå att jag vill kunna ringa och skicka sms med min telefon, det räcker. Och visst hade det varit skönt att inte ha någon mejl att kolla eller så. Bara få slippa alla måsten och krav. Jag kollar nästan aldrig min mejl, jag läser bara de mejl som faktiskt kommer från någon som jag vet vem det är. Inga från okända avsändare, ingen reklam. Nej, bara från kända människor faktiskt.
Och jag har praktik nu. Och jag har tystnadsplikt så vi skippar allt om min praktik. Jag är där i alla fall.
Imorgon blir det att köra lite bil på körskolan, man måste ju göra det också. Sen så får jag boka in nästa lektion och sånt. Har ju schemat klart för 5 veckor framåt så det är bara att boka eftersom.
Och nu tänker jag gå ut med hunden, sen ska jag ställa väckarklocka och stänga av telefonen och sova. Jag orkar inte med min telefon. Nej, jag gör faktiskt inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0