Söndag!

Har haft ett helt fantastiskt veckoslut!

Fredag;
Körlektionen gick helt okej. Den duger så att säga. Sen sprang jag till skolan för möte om Irland, kommer dit med andan i halsen och har ett samtal med Gun och Anita.
A: Ni kommer vara borta tre teoriveckor, tror du att du klarar av att ta igen det?
P: Ja, det löser jag nog på något vänster, före, under och efter.
A: Bra, det tror vi med så du får fara!
Så lät det när jag fick reda på att jag skulle fara. Sen frågade jag ungefär tio gånger om dem inte ljög. Och där trodde jag även att dagen inte kunde bli myckte bättre. Men jag fick tillbaka ett prov med ett hyfsat resultat och kvällen tillbringades med mysiga människor. Skrattade så mycket att jag hade träningsvärk även dagen efter. Det var sjukt roligt!

Lördag;
Blev väckt strax före åtta av telefonen. Bemmaningsenheten, jag sa att jag kunde jobba efter typ 6 timmars sömn. Var trött och sliten hela dagen men jobbade till halv tre i alla fall. Sen precis när jag kommit hem så kom Nicola och Frida och Niklas. Så var dem här hela kvällen och jag somnade i soffan runt elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0