Studiedag kallas det här...

Idag är en underbar dag.
Vädret är fantastiskt och min kära kamera ska få jobba idag. Och jag tänker köpa julsaker på second hand, om jag hittar något vill säga. Och Buster, min allra vackraste lilla vovve han sover igen. Han är allt bra trött den dära hunden. Det jobbiga med den här dagen är att jag faktiskt måste klä på mig! Tänk vad skönt om jag bara hade kunnat gosa omkring i morgonrock hela dagen och ändå göra allt jag ska göra. Men -10 grader bjuder inte på någon promenad utomhus i morgonrock. Jag vill faktiskt inte frysa ihjäl.
Och egentligen borde jag plugga körkortsteori och städa också. Men vi får se om det är något vi orkar med idag. Eller om det bara helt enkelt är för tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0