Suck!

Alltså suck.
Jag har massor med skolarbete att göra för att jag var sjuk två dagar. SUCK!
Och jag vill inte ta tag i det, jag orkar inte. Dessutom ska jag hinna med körkortsteorin och projektarbetet och allt annat. Suck. Ska plugga lite nu och sen lägga över bilder på ett USB minne och sen får brudarna ta över och klippa ihop allting. För jag har verkligen inte tid med det också. Men jag är ju som tur är inte ensam i gruppen så.

Har haft sista teorilektionen idag och passade på att boka första körlektionen. Fredag 11.15 då är det dags och sen är det bara att plugga sjukt mycket och övningsköra massor så att det där körkortet blir sanning snart. Så att jag snart får ett jag också. Det går bara så jävla segt känns det som. Men nu, nu ska jag ta tag i det. Har ju inte så mycket skolarbete som ska göras under praktiken så det känns lovande. Och jag hade bara ett poäng ifrån på fas B så jag borde klara den snart.  Jag måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0