Glitter är min last!

Köpte lite vitt glitter och småsmå metallblommor idag och pimpade två lampskärmar! Blev mysigt, men jag måste fixa dem liite till. Har även hittat två olika tyger till kjolar så ska väl förbi och köpa dem nu någon dag. Måste även köpa rynkresår så det blir snyggt!
Det ena tyget är svart med prickar i guld och det andra är svart med nå gröna växter på. Blir nog fint när det är klart.
Nu borde jag egentligen skriva en bokrecension men nej, jag vill inte. Jag förstår inte hur jag ska orka heller. Suck.
Imorgon ska jag i alla fall till skolan, så är det bara. Vi ska faktiskt till SOS alarm i Luleå och dit vill jag följa så klart!
Åh, suck. Det är väl bara att ta tag i bokrecension för den måste göras och jag har faktiskt inget annat skolarbete jag kan låtsas att jag måste göra... För allt annat är i skolan.
Usch!

Kommentarer
Postat av: Abdulstine

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2012-01-03 @ 11:51:05
URL: http://abdulstine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0