Havremjölk...

Gjorde egen havremjölk idag. Det blev kanon! Hade den i mitt te alldeles nyss, mums!
Mår inge bättre trots en liten promenad med Buster, hostar ännu värre nu och funderar på att krypa ner i sängen och sova... Eller halvsova, för i det här skicket lär jag inte sova så mycket!
Och om jag orkar imorgon ska jag ta mig en tur in till stan, blir ingen skola men en kort sväng på stan skadar ju inte. Känner att jag vill börja med något pyssel, vet inte riktigt vad. Är ju grymt sugen på att göra om lite kläder osv. men vi får väl se hur jag kommer och hur mycket jag orkar. Funderar även på att klä en tavla jag har i tyg för att göra den lite trevligare, ska bara hitta ett fint tyg!
Är även sugen på att köpa fint tyg och sy en fin fluffig högmidjad kjol, vilket jag tror skulle bli fantastiskt och mysigt!

Alla dessa bloggar med tjejer/kvinnor som pysslar och grejar som förr i tiden gör mig så otroligt sugen på att göra samma sak! Förstå vad det smittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0