Helg!

Ska egentligen göra lite skolarbete nu men som vanligt hittar jag på annat... Har gjort en nässköljning, det var speciellt om man säger så...
Ska snart äta lunch och två ska jag ha lektion i 40 minuter och sen hem, fixa käk och äta och mysa innan det är dags för bio med mina mysbrudar! Vi ska se "Eat, pray and love" och jag hoppas att den är lika bra som dem säger.
Ska jobba stenhårt hela dagen på att vara så fri från min förkylning som möjligt ikväll. Det är inte roligt att sitta på bio och snora!
Borde måla om naglarna också men det blir när jag har tid någon gång i framtiden! Har inte pluggat någonting alls till Downs provet som jag har på måndag så jag vet vad min helg ska användas till.

Nej, skärpning Petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0