Hemma idag...

Blev hemma idag, vaknade nämligen med huvudvärk och problem med bihålorna. Inget av det har släppt än och jag har mest legat och sovit eller sett tv idag.
Mamma konstaterade att jag är lite besatt av sjukhusserier och liknande. Har sett SOS Gute, SOS Västkust, Grey's och en massa program där dem opererad folk idag.
Jag tror inte att någon annan uppskattade programmen men men ;D
Nu blir det att knalla mot sängen, börjar 14.00 imorgon för en 40 minuters lektion! På kvällen blir det biomys med Karin och Linnea, blir nog alldeles förträffligt!

På måndag 8.20 ska jag bli intervjuad inför Irland, efter det är det bara att vänta och se om jag får fara. Jag har fjärilar i magen kan jag säga! Är helt galet nervös redan nu och det är inte ens dagen innan, kommer nog inte kunna sova något den natten. Direkt efter mig har Karin sin intervju och sen har vi prov, är sååå nervös! (Fast bara inför att bli intervjuad inte provet.)

På tisdag blir det LTU, trots allt. Det blir awesome, var lite besviken över att vi inte skulle få fara. Men det löste sig till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0