Jag är nog inte riktigt frisk...

I huvudet, nej men det var inget nytt. Jag tänker mer fysiskt nu. Är helt galet förkyld och hostar så jag tror att lungorna ska komma upp. Är dessutom helt yr i huvudet och varenda kroppsdel gör ont.
Och allt jag vill är att fara och köpa mönster till klänningar så jag kan sy.
Jag vill sy klänningar och kjolar som får mig att se ut som en gräddbakelse. Väldigt mycket 50-tal. Finns det något mer underbart än klänningar i den stilen?
Jag måste nog fara och second hand shoppa till veckan. Är även sugen på en spetsklänning... Eller att ha en spetskrage på en annan klänning. Myys!
Åh, jag måste fara och shoppa i veckan. Leta mönster, tyger och sy!
Måste jag bara känna mig piggare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0