Lite piggare...

Idag är jag faktiskt lite piggare. Eller väldigt mycket piggare. Jag har duschat och bara av det blir man hundra gånger piggare. Men jag hostar fortfarande som en galning och är förkyld...
Men jag blev hemma ändå, måste vara i skolan resten av veckan så passar på att vara hemma och vila den enda dagen jag faktiskt har lite möjlighet till det.
Sen får vi se vad dagen bjuder på, är grymt sugen på att sticka iväg och handla lite och koka karameller, klä om lite lampor och tavlor och göra min fleecefilt lite mysigare finare!
Ska även försöka fixa naglarna, men vi får se hur långt orken och tiden räcker. Jag skulle trots allt vara hemma idag för att vila! Måste dessutom skriva en bokrecension, den ska vara klar imorgon så det är bara att börja skriva. Jag förstår inte varför jag skjuter fram allting i det oändliga. Fy på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0