Plugg...

Var helt galet nervös när jag promenerade till skolan imorse. Men intervjun gick bra och både Anita och Anne verkade nöjda. Nu ska jag bara vänta tills alla har blivit intervjuvade och så ska lärarna överlägga lite och sen är det klart!
Dem trodde att det inte skulle bli förrens i slutet av vecka 45, men har jag väntat sen ettan så kan jag vänta lite till! Åh, men jag är nervös fortfarande ändå.
Sen skrev jag ett prov på Downs syndrom, tror att det gick helt okej. Var lite blockerad efter intervjun så vi får väl se. Så kom jag på att jag skulle följa med Sofia till körskolan och ÄNTLIGEN klarade jag fas A till körkortet. Som jag har jobbat med den, men äntligen!
Nu blir det fortsatt plugg, har ett NK prov på onsdag, en inlämningsuppgift och körkortsteori  som ska göras. Och när NK provet är gjort då tar jag lov, så är det bara. Då har jag höstlov. Är så otroligt less på allting just nu.
På skolan mest. Men det är sista året nu, bara att hålla ut och kämpa på!

Nej, nu ska jag ta tag i det övriga som ska göras, sen borde jag städa rummet och jag vill leta reda på tyger och börja på mitt lapptäcke. Om det finns någon tid till det någon gång...

Kommentarer
Postat av: Ragnarbettina

Nice site, keep up the good work!

2011-04-21 @ 08:16:22
URL: http://ragnarbettina.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0