Söndag...

Nu är helgen slut. Äntligen! Jag vill bara göra bort den här veckan så att vi får lov och sen är det en vecka kvar i skolan och sedan praktik i fem! Man kan ju inte få det så mycket bättre!
Såg Eat, pray and love med mina flickor i fredags, en riktigt bra film. Men mina förväntningar var för höga, nu är det dags att läsa boken istället. Det var för övrigt en mycket mysig kväll som alltid med mina flickor!
Lördag var lugn och fin. Var på pingstkyrkans second hand och köpte två stuvbitar och en fin tekanna! Är hel nöjd med mina köp.

Lyssnar på julmusik och längtar till julen, det känns som att den är en evighet tills man får börja julpynta och baka och fixa. Jag längtar så otroligt mycket till jul!

Idag fick bli en lugn dag, har gjort sushi, havremjölk, kladdkaka och lite annat småfix.
Ska se ensam mamma söker och måla klart naglarna innan det är dags för kvällspromenad och sängen.
Är sjukt nervös inför morgondagen, först intervju till Irland och sen prov om downs syndrom, det måste bara gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0