Sos alarm...

Klassen åkte till SOS alarm igår, vi letade efter alla snygga brandmän. Vi letar fortfarande efter dem ;) Blev lite sugen på att jobba där och skulle lätt kunna tänka mig att sitta på SOS alarm och svara i telefon... Faktiskt!
Efter det besök begavs det hemåt och det blev både pizzabak och brödbak med mamma. Mycket mysigt!

Är fortfarande helt galet förkyld och hostar som en galning...
Idag hade vi en föreläsning av en karl som hade en son som hade Downs. Sonen ska vi få träffa veckan efter lovet, det blir nog mycket bra. För dagens föreläsning var bra.
Och dagen har bara flytit på, sådär som onsdagar brukar göra.

Egentligen borde jag pluggapluggaochplugga till mitt svenska prov imorgon. Men nej, jag klarar inte av det. Känns jobbigt och jag är bomull i huvudet och jag vet inte hur jag ska kunna skriva prov  imorgon för jag är inte direkt pigg, tyvärr...
Och nu börjar Grey's, åh!

Kommentarer
Postat av: Torsteinjennifer

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2011-02-10 @ 12:31:23
URL: http://torsteinjennifer.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0