Sovmorgon

Tog en sovmorgon idag, egentligen brukar jag försöka stiga upp någorlunda tidigt oavsett hur sent jag börjar. Men idag så sov jag en stund längre och sen låg Buster och jag och myste i sängen och läste en bok innan vi tog våran morgonpromenad.
Och nu ska jag läsa igenom en uppgift, skriva ut den och sen är skolarbetet innan lovet klart! Och nu under lovet tänker jag lägga ner tid på körkortsteori, jag vill verkligen ha det där körkortet!
Även om det blir lov nu så planerar man ju in grejer hela tiden, det där med att bara vara är ingenting man prioriterar direkt. Men Halloween finns inga planer. Skönt, alla andra verkar dock ha planerat inför halloween. Utom jag så jag ska nog bara vara hemma med min familj och mysa. Det blir nog bra det :)
Nej, skriva ut uppgiften, äta lunch, klä på sig, sminka sig och sen måste jag gå till skolan, så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0