Marabou mango

Har cravings efter Marabou Mango, det tråkig är  bara att när jag köper den och tar en bit så är jag inte alls lika sugen. Varför ska jag då köpa den? SUCK!
Och egentligen ska jag alltid ha godis hemma, för då blir jag inte sugen och det kan få ligga hur länge som helst. Bara jag vet att det finns där i fall att!

Hemmets veckotidning har kommit ut med ett helt nummer med bara tips! De har en spalt som heter "Mitt bästa tips", där läsare får komma med tips. Och en tidning med bara sånt, glädjen är total! Och anledningen till att jag läser hemmets veckotidning är faktiskt för att min mamma och min mormor lärde mig det när jag var liten. Och jag kan liksom inte släppa den, vi känner varandra så väl nu! Eller något sådant i alla fall.

Sara Varga – Mitt hjärta tillhör dig är förmodligen den bästa låten som finns just nu. Länken leder till spotify.


När jag höll på som intensivast med att ta körkort upptäckte jag en ny sida av mig själv. Jag trodde att den bara var tillfällig. Men nej den har hållt i sig. Jag älskar bilar. Jag gillar att köra bil, jag gillar att se på bilar, läsa om bilar,  jämföra bilar och ja. Jag har upptäckt mitt intresse för bilar. Helt sjukt. Så nu bara för det tänker jag bjuda på en superläcker bil!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0