Nytta med nöje

Har gjort lite nytta såhär på morgonkvisten. Eller nja, morgon är det ju förstås inte. Mera lunchtid. Och det enda jag har lyckats åstadkomma är att ringa till SuS  för min kommande praktik där. Och det enda som hände var att jag fick ett namn och ett nummer och ska ringa imorgon igen. Så okej, så mycket nytta har jag inte gjort.

Gårdagskvällen däremot bjöd på nytta och nöje. Såg en dokumentär om katastrofen i Japan och en om kärnkraftverk och radioaktivitet. Informationen behövs till ett prov jag har nästa vecka och samtidigt är det så himla intressant att det lätt klassas som nöje i min värld.

Och idag bjuder dagen på en sväng till biblioteket och lämna igen böcker och massvis med plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0