Ringa hit och ringa dit ...

När jag ringer samtal, viktiga samtal. Är jag alltid nervös, jag gillar inte att ringa och jag avskyr att prata i telefon. Och idag har jag ringt till min praktikplats och det roliga är att jag hör hur stel jag låter. Så tråkig, stel och nervös. Man hör det, jag hör det. Och jag är lika tacksam varje gång jag blir bemött trevligt och varje gång någon är otrevlig så tappar jag lite mer av det modet jag hade innan jag ringde. Konstigt det där hur något som är obehagligt har en förmåga att bara bli mer obehagligt trots att folk är trevliga.
Jag är världens största mes när det gäller att prata i telefon och drar gärna ut på det så länge som möjligt.. Suck!

Och nu vill jag ha sommar! Jag vill ta studenten och kunna sitta ute och njuta av härliga sommarkvällar. Jag vill ta långa promenade med min lilla hund. Och jag vet. Snart är vi där. Tack och lov!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0