Gnutrött

Jag är gnutrött.
Alltså riktigt riktigt trött.
Jag har haft migrån i två dagar nu och det går inte över.
Jag vill inte och orkar inte göra saker.
Bara så ni vet.
Nolle-P började igår och jag orkar inte vara med. Jag är helt slut. Bara så ni så vet.

Är för övrigt väldigt less på att festa och dricka. Hur kul är det egentligen? Det finns ju faktiskt roligare och vettigare saker att syssla med. Glöm aldrig det. Men festa gärna om det är kul. För det är det, ibland, sällan, med rätt folk. Är dock less nu. Vill bara att vi ska börja ha lektioner så jag får fokusera på att plugga nu! Är sååå suuugen på att plugga och ge mig hän åt något på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0