Jobb, plugg, rensning, flytt och annat

Hela sommaren har i princip tillbringats på jobbet och när jag varit ledig har jag försökt ta vara på ledigheten.  Men nu jäklar är det dags att börja plugga igen. Eller ja, nolleperioden börjar på onsdag och sen om två veckor börjar pluggandet. Men det var en heeelt annan historia.


Jag ska flytta. Ja, jo, jag har vetat det ett tag. Vi flyttar bara till en ny lägenhet på grund av att dessa ska byggas om. Jag har flyttat 5 gånger och det här blir min 6:e och jag vet att det inte är min sista flytt. Men för första gången när jag flyttar har jag beslutat mig för att rensa. Jag behöver inte spara på kläder som är trasiga bara för att jag en dag kanske orkar laga dem, jag behöver inte spara på reklampapper. Min sparmani har gått för långt och nu får det vara nog. Nu ska här rensas!
Rensningen sker av flera olika anledningar, men jag förstår ju hur grymt skönt det kommer bli i slutändan då jag inte har en miljon saker som bara är skräp och jag får lite ordning, för med alla mina prylar är det svårt att ha ordning. Men det ska gå, jag ska ordna det nu så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0