Plugg!

Ja, igår faktiskt beställde jag lite kurslitteratur. Sådärja då var det gjort. Skönt att skolan börjar på riktigt på måndag är enormt taggad till att börja plugga. Hade nog faktiskt kunnat plugga vad som helst just nu bara jag får plugga! Trodde aldrig att jag skulle känna mig så taggad och redo så kort tid efter gymnasiet (EN sommar). Tänkte mig att det skulle kännas riktigt segt att sätta sig i skolbänken igen, men nej. Jag ser verkligen fram emot det! Roliga ämnen, förhoppningsvis bra lärare och det jag hittills sett av klassen verkar den bra.
Nu är jag taggad, nu pluggar vi!

Var på en föreläsning med Elaine Bergqvist idag, sjuukt bra var den! Hon var grymt duktig och hon fick verkligen alla att hänga med. Ja, jag vet att hon är retoriker att det är hennes jobb. Men förstå ändå hur grymt skönt det känns med en föreläsare som kan och vill lära ut. Köpte hennes bok "Snacka Snyggt!", rubrikerna verkar vettiga hoppas verkligen att resten är det också. Inte för att jag hyser några tvivel, var ju rätt lång kö till att få betala och få den signerad så jag hann kika lite där och på bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0