Drunknar i ett hav av skolarbete

Jag drunkar i ett hav av skolarbete! Men det är bara att bita ihop och kämpa på! Någon gång måste det ju ge sig. Och innan jag åker till Irland så ska det mesta vara borta om jag så ska plugga ihjäl mig innan.
På Irland ska jag inte behöva ha ångest över allt jag missar så är det bara.
Nästa vecka kommer våra Irländare hit, ska bli grymt kul!
Men innan dess så har jag skolarbete som sagt...
Är i alla fall grymt nöjd med svenskan som ska göras för att komplettera tre veckor. Vi ska läsa valfri roman av en modern författare och göra en recension. Så simpelt, så kul!
Jag gillar svenska. För det mesta i alla fall.
Tänker kämpa på med skolarbetet och i helgen ska jag nog köpa nå tyg och sy en kjol eller klänning eller något annat fint som jag bara vill ha för att det är mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0