En skitdag blir bra igen med pepplåten

Idag har varit en riktig skitdag.
Ni vet en sån där dag då allting börjar fel och sen kommer man liksom inte ur den onda cirkeln.
Så nu peppar jag med Jojje Wadenius - Jag är det fulaste som finns. Det är nog världens bästa pepplåt. Även om texten tyder på allt annat. Men åh så bra den är när man har en dag då allt går fel.
Åh, så bra den är. För min mage är som en bongotrumma och håret som en risig kvast och jag svajar minsann som en mast! SÅ DET SÅ.
Nu känns min dag genast mycket bättre. Jag gillar den här låten. Mums!

I övrigt måste jag säga att huvudsaken är en bra grej! Och för er som inte vet vad det är så säger jag bara hjälpmedel för olika funktionsnedsättningar. HA. Där fick ni. För det visste ni inte.
Äsch.

Nej, nu ska vi lyssna på hur fula vi är innan vi kan sova!

Jag ger upp. Jag ger upp. Det här med att blogga ska inte jag göra. Skitdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0