Körkort och städning

Jag blir så besviken!
På mig själv då. När jag inte klarar av allt jag vill. När jag inte kan. Jag är van vid att kunna och det jag inte kan det har jag alltid lärt mig fort. Men det där förbannade körkortet känns flera mil bort. När alla andra bokar uppkörning och teoriprov försöker jag komma så långt att jag får fara på halkbanan. Jag är helt kass på att köra bil. Det spelar liksom ingen roll vad alla andra än säger. Så är det bara. Jag känner det när jag kör bil, jag känner att alla andra tänker det också. Även om dem inte säger det. Usch, jag kan liksom inte bara sudda bort den där känslan av att jag inte klarar det. Jag kan inte det. För köra bil kan jag då inte och hur ska jag kunna ta körkort om jag inte kan köra bil? Nej, helt oförståeligt för er också förstår jag. Usch.
Jag är inte van vid att kunna och jag gillar inte känslan av att vara okunnig, dum.

Nej, nu tänker jag städa istället för det är mycket trevligare än att sitta och älta körkortet som bara gör att jag mår dåligt.

Kommentarer
Postat av: K

Förlåt om jag pratar för mycket om körkortet. :(

Det är bara att ta tag i det och köra, köra, köra, köra. Det finns inga genvägar. Jag hade tur, jag behövde mest lära mig kontrollera bilen eftersom jag har trafikvana från mina år med mopeden. Du kommer att få ditt körkort du också, men låt det ta den tid det behöver. Jag förstår att det är svårt, jag är också van att kunna allt och sen kommer det saker jag inte alls förstår. <3

2011-01-06 @ 14:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0