Måndag

Ja, måndag. Men det känns snarare som söndag... Imorgon börjar skolan och det är väl alltid skönt att få lite rätsida på livet!
Idag är en ta itu med dag, inte för att jag har tagit itu med så mycket, men ändå. Körlektion gick helt okej och jag körde med en tredje lärare idag. Bokade in halkbana på fredag och en ny körlektion på torsdag. Ska verkligen försöka köra lite hemma också. Och ta itu med teorin. Jag har jobbat lite på det nu. Lite i alla fall.

Usch, jag har massor av saker att göra och jag kommer mig inte riktigt för att göra dem. Det är ju att börja greja som är värst, inte så farligt när man är mitt i det.

Äsch, nu tar vi itu med saker istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0