Och jag är ledig.

Ja, jag är faktiskt ledig. Efter att ha jobbat typ 10 av 11 dagar så är jag ledig. Konstigt. Jag har svårt för att vara ledig, svårt för att inte göra något. Det blir så tråkigt att ingenting göra.
Jag skulle kunna ta vilket jobb som helst nästan bara för att ha något att göra. Jag blir rastlös annars.

Och jag är sjuk. Igen eller fortfarande. Jag vet faktiskt inte. Och jag är sugen på loppisar och second hand butiker med fina saker som är praktiska och fina och inte tråkiga och opraktiska som det man köper annars. Jag vill hitta fina gamla klänningar och klä mig som min mammas farmor. I städrockar som min mamma så vackert kallar det.
Jag vill klippa håret ännu mer. Frågan är bara hur jag ska få till det. Och luggen. Den där luggen, vad gör man med den. Jag har beslutsångest men funderar på att ta saxen innan jag målar naglarna och klippa!
Man vet aldrig med mig! Och jag vill köpa hårrullar. Gammeldags hårrullar, fina och färgglada hårrullar. Små förstås och sen rulla håret och sova med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0