Jobb

Är fruktansvärt less på att höra hur folk skryter om hur lite dem gör på sina jobb. Finns det ingen stolthet? När jag går till jobbet går jag in för att göra det bästa jag kan, visst alla dagar går inte lika bra. Men man kämpar på och jobbar ändå. Man sitter i alla fall inte och skryter om hur lite man gjort. Kom igen nu, lite stolthet!

Jag är trött som en gnu och ska snart leta upp sängen och helgen bjuder på jobb. Hade gärna varit ledig lite till, men å andra sidan är jag ledig ganska mycket nästa vecka. Äsch, det blir nog en trevlig helg!

Är dock supertrött och har ont så jag hoppas att jag somnar fort i kväll och är pigg och utvilad imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0