Skor

Jag har haft ganska kul på senaste tiden. Bara så ni vet. Och jag har hunnit handla några nya par skor. För det behövdes verkligen! Idag har jag för övrigt varit och tittat på alla fina i sina balklänningar och allt, jag skulle aldrig stå ut med all uppmärksamhet. Men alla var så himla fina och det var så himla kul att se alla. Bilder från balen kommer nog så småningom :)

Här är i alla fall skorna jag köpt på senaste tiden. Närmast har vi ett par träskor, himla sköna och praktiska, går inte att klaga på dem inte! Fast väldigt opraktiska då jag kör bil...
Sen kommer skorna till studenten, himla sköna, med en ganska rejäl klack och platå. Kommer passa perfekt ihop med klänningen.
De svarta skorna ger mig lite huvudbry, blir galen på att jag har fetaste skavsåren efter en kväll. Riktiga hål bara rätt in i hälen. Så sjukt ont det gör och i övrigt är dem fantastiska så jag vill verkligen komma på ett sätt att kunna använda dem igen!
Sist men inte minst. Ett par fejk converse. Första gången jag ens testar ett par sånna, men det behövs något som är diskret i min garderob. Något som inte är höga klackar eller gympaskor liksom. Så dessa får då duga, skulle behöva införskaffa ballerinaskor men jag har så breda fötter att de ofta ser jätte konstigt ut på mig. Men det får lösa sig helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0