Jag vet, jag får inte klaga

Alla kommer bli upprörda men det är INTE så enkelt när man har två jobberbjudanden! Jag ska försöka avgöra vad som blir bäst, vad som är lättast att kombinera med studier, vad som jag vill göra och jag ska jag det IDAG. Förstår ni hur jobbigt det är att få TVÅ jobberbjudanden. Ja, för jag sitter i den situationen just nu. Det ena kan leda till fast jobb. Och jag vet att de allra flesta i min ålder, som tar studenten nu. De har inte det valet, de får inga jobb.
Så här sitter jag nu, tragiskt nog och beklagar mig över att jag kan välja jobb. Japp. Sjukt, jag vet. Det hade jag ju inte räknat med alltså. Men ibland är livet inte så förutsägbart!

För övrigt kom våran insändare in i tidningen idag, om nationella proven. Jag lägger in en bild på den senare när jag har målat naglarna och kan fota.

Tills dess får ni se min hund som har kommit på den nya grejen. Istället för att gå till köket där vattenskålen är tar man helt enkelt det vatten som finns i mattes vattenglas på bordet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0