Pillrar mest hela tiden

Nu när jag är ledig sitter jag mest och pillrar och ritar på olika klänningar som jag vill sy. Nu har jag till och med kommit så långt att jag har ett tyg och håller på att skissa upp en mall på klänningen. För jag använder inte färdiga då jag tycker det är alldeles för pillrigt och petigt. Jag skulle dock behöva köpa något bättre papper, ja ni vet en sån där stor rulle med papper. Så behöver man inte klippa och klistra ihop!

För övrigt så är jag förkyld och jag avskyr det. Jag vill ju bara vara frisk. Och just nu är mina veckor hektiska och jag får liksom inte allting att gå ihop. Huvva.
Här kommer för övrigt en bild på klänningen som jag sydde åt min brorsdotter, har dock inte hunnit med att korta den än :)


 

 

Som ni ser på bilden här nedanför så är det virkade smala remsor som jag sytt runt halsen och i midjan. Det är även tre knappar för att det ska vara lätt att ta på och av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0