Praktik och plugg

Sista dagen på praktiken imorgon då. Och istället för AVA så tillbringar jag kvällen på akuten. Himla fint ändå att dem kunde ordna så jag fick med en dag där!
Är trött som en gnu men min dator strejkar och jag måste göra klart en massa skolarbete innan jag lägger mig i sängen. Åh, jag blir galen på det här!

Är faktiskt rätt less på att folk ifrågasätter kopplingen mellan omvårdnads och min tanke om att plugga politik och samhällsutveckling i tre år. När folk frågar så ler jag och låtsas som ingenting, men egentligen är jag sjukt less. Jag var 15 år då jag valde OP, man får väl ändra sig? Och för övrigt så hade jag panik och var sinnessjukt skoltrött och övervägde att inte alls gå på gymnasiet. Och ja, jag blir less för att gymnasiet INTE är ett slutgiltigt val. Inte universitetet heller. Vill jag göra något annat så är det fritt fram. För tro det eller ej, det spelar ingen roll om jag skaffar familj och villa och allt sånt. JAG KAN PLUGGA ÄNDÅ. Så sluta vara så negativa åt mina val och låt mig göra dem och låt mig göra mina egna misstag. För jag är less på att vara förstående för alla andras val och att ingen kan vara förstående för mina val. Ge er!

Kommentarer
Postat av: Karin

<3

2011-05-29 @ 21:15:18
URL: http://nagelfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0